Noutăți CEC Bank
Aici vezi cele mai recente comunicate de presă și noutăți.
CEC Bank lanseaza o versiune imbunatatita a serviciului de Internet Banking
24.11.2020 – CEC Bank, institutia financiara cu cea mai lunga traditie si cea mai extinsa retea teritoriala din Romania, continua sa-si imbunatateasca serviciile bancare digitale prin lansarea unei noi platforme de Internet Banking.
"Serviciile bancare digitale reprezinta un pilon important al strategiei de dezvoltare a CEC Bank. CEC Bank este institutia bancara cu cea mai lunga traditie din Romania, dar tinem pasul cu vremurile si avem planuri ambitioase de modernizare. Nu intamplator, azi, in ziua in care CEC Bank aniverseaza 156 de ani, relansam platforma de Internet Banking. Acest proiect vine in completarea initiativelor de digitalizare care au fost deja lansate pe piata: platforma CEC_In care permite deschiderea conturilor online, fara deplasari la banca, lansarea Apple Pay si Google Pay, autorizarea biometrica pentru ecommerce, plati instant si integrarea cu ghiseul.ro. Lansarea noii platforme de Internet Banking este un pas necesar in directia imbunatatirii prezentei digitale a CEC Bank, in conditiile in care cererea pentru servicii bancare online a crescut in contextul pandemiei COVID-19", a declarat Mugur Podaru, directorul Directiei Operatiuni la Distanta din cadrul CEC Bank.
Noua platforma de Internet Banking CEC-Online este disponibila pentru toti clientii persoane fizice la adresahttps://home.ceconline.ro/si va functiona in paralel cu vechea platforma in urmatoarele luni. Pentru autentificare, clientii persoane fizice vor utiliza acelasi nume de utilizator si codurile generate de token-ul fizic si/sau eToken. Noua platforma are un design prietenos, in linie cu standardele momentului la nivel international, oferind acces rapid si sigur la serviciile bancare de zi cu zi. Clientii pot vizualiza non-stop situatia financiara, detaliile conturilor, depozitelor si creditelor, pot seta limitele cardurilor, pot initia transferuri si plati, pot face schimburi valutare si pot constitui depozite si conturi de economii.
Pentru a incuraja utilizarea serviciilor online, CEC Bank ofera o serie de facilitati pentru operatiunile realizate prin Internet si Mobile Banking: cursuri valutare mai avantajoase fata de cele din unitatile teritoriale, dobanzi cu 0,10 puncte procentuale mai mari - pana la 3,35% la cele pe 12 luni si comisioane reduse cu 60% fata de cele de la ghiseu la plati si transferuri.
Dezvoltarea noii platforme de Internet Banking s-a realizat pe parcursul a 12 luni, necesitand atat eforturi interne, din partea unei echipe multi-departamentale CEC Bank, cat si serviciile unor prestatori externi specializati.
In prezent, CEC Bank are circa 200.000 de utilizatori de servicii online, iar valoarea tranzactiilor prin aceste canale s-a dublat fata de anul trecut.