contact relatii clienti

Deblocare CEC app, aplicația de Mobile Banking

Dacă ai schimbat dispozitivul, ai uitat sau ai introdus greșit codul PIN, de trei ori consecutiv, acces-ul la aplicația de Mobile Banking se va bloca. Găsești mai jos instrucțiuni pentru a reactiva accesul, direct din aplicație, fără drumuri la bancă.  Funcționează atât pentru Persoane Fizice, cât și Juridice.

Alege-ți pachetul potrivit, cu mobile banking inclus

Poți reseta online PIN-ul aplicației Mobile Banking dacă ai un card bancar activ și ai în continuare acces la numărul de telefon asociat contului tău CEC Bank

 

Dacă nu ai card, resetarea nu se poate face online și este necesar să te prezinți într-o sucursală.  Dacă ți-ai schimbat numărul de telefon și ai Mobile Banking activat, poți actualiza online numărul astfel încât să poți primi prin SMS codurile de activare.

 

 

Pași reactivare aplicație

Pas 1: Apeși butonul ”Solicită un nou cod de activare"

 

Pas 2: Selectezi tipul de client (persoană fizică/juridică) și apoi introduci datele de identificare solicitate (o parte din numărul de card, CNP/CUI, număr de telefon)

 

Pas 3: Primești un apel telefonic din partea asistentului nostru virtual pentru a confirma solicitarea

 

Pas 4: Primești SMS-ul cu cele două coduri de activare de 8 cifre

 

Pas 5: Introduci codurile de activare

 

Pas 6: Îți setezi datele de acces în Mobile Banking (user/alias și PIN)

 

ă
 

 

Dacă nu îți apare ecranul cu Solicită un nou cod de activare, îți recomandăm să reinstalezi aplicația.