contact relatii clienti

Sugestii și reclamații

Completează formularul de mai jos și vei primi un răspuns din partea noastră.

Feedbackul tău este important

La CEC Bank, ne străduim să îți oferim servicii de care să fii mulțumit. Și ne pare rău dacă ți-am creat neplăceri.

Spune-ne cu ce probleme te-ai confruntat completând formularul de mai jos. În cazul unei reclamații, răspunsul va fi transmis în termenul legal. Regăsești mai multe informații despre administrarea reclamațiilor în

Ghid petitii_Ianuarie 2024.pdf

Din motive de securitate, te rugăm să nu transmiți informații sensibile pentru siguranța banilor tăi precum numărul cardului, parole sau coduri PIN.  Pentru mai multe detalii despre cum vor fi utilizate informațiile personale, te rugăm să consulți informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

 

 

Completează formularul de sugestii/reclamații

 

 

* câmp obligatoriu

Call Center

Program Luni - Duminică: 07:00 – 22:00

0 800 800 848 (Gratuit, disponibil pentru apeluri din România)

 

 021 202 50 00 021 202 50 50 (Numere cu tarif normal, apelabile din orice rețea)

 

021 315 93 32 021 315 71 00 (Card furat/ pierdut - linie telefonică disponibilă 24/7)

Vă rog să introduceți adresa de e-mail declarată la bancă, în cazul în care nu aveți adresa de e-mail declarată accesați link-ul Actualizare date.

Maxim 3 fișiere.
Limită 5 MB.
Tipuri permise: rtf, pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods, png, jpeg, jpg.
  • Reclamația urmează să fie înregistrată și veți primi un e-mail de confirmare
  • Reclamația va fi analizată și va fi formulat răspuns
  • Răspunsul va fi transmis pe adresa de e-mail declarată în evidențele băncii