contact relatii clienti

Contact

Completează formularul de mai jos și vei fi contactat de un reprezentant al băncii.

 

 

 

Îți oferim tot suportul de care ai nevoie în rezolvarea problemelor tale ce țin de carduri.

 

 

Spune-ne cu ce probleme te confrunți, completând formularul de mai jos sau sunând la numerele de telefon dedicate: 021.202.69.99 / 021.315.71.00 (disponibile 24/7) ;

 

Din motive de securitate, te rugăm să nu transmiți informații sensibile pentru siguranța banilor tăi precum numărul cardului, parole sau coduri PIN.  Pentru mai multe detalii despre cum vor fi utilizate informațiile personale, te rugăm să consulți informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

 

Completează formularul de contact carduri

 

 

* câmp obligatoriu

  • Pentru a primi codul de activare/ PIN-ul prin SMS va recomandam sa apelati numerele de telefon 021.315.93.32, 021.315.71.00 sau sa accesati aplicatia Mobile Banking – CECApp /optiunea Carduri din meniul principal si sa optati pentru activarea cardului urmand sa receptionati ulterior un mesaj pe numarul de telefon declarat in relatie cu banca sau sa contactati orice unitate CEC Bank.
  • Dupa primirea codului de activare/ PIN-ului aferent cardului, este necesar ca prima tranzactie sa fie efectuata la orice terminal bancomat/ multifuncțional de plată, ulterior cardul poate fi utilizat pentru tranzactii comerciale si eliberare numerar, atat in tara cat si in strainatate.
  • In cazul in care situatia sesizata de dumneavostra este de alta natura, va rugam sa selectati optiunea corecta din lista derulanta de mai sus.
  • Pentru informatii privind emiterea si expedierea cardului este necesar ca utilizatorul autorizat de card (titularul cardului) sa apeleze numerele de telefon 021.202.50.50, 0800.800.848 sau sa contacteze orice unitate CEC Bank.
  • In cazul in care situatia sesizata de dumneavostra este de alta natura, va rugam sa selectati optiunea corecta din lista derulanta de mai sus.
  • Pentru cardul CEC Bank retinut in orice ATM, este necesar ca utilizatorul autorizat de card (titularul cardului) sa apeleze Call Center-ul Bancii la numerele de telefon 021.202.50.50, 0800.800.848.
  • In cazul in care cardul nu este emis de CEC Bank va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului.
  • In cazul in care situatia sesizata de dumneavostra este de alta natura, va rugam sa selectati optiunea corecta din lista derulanta de mai sus.

Completarea CNP și transmiterea formularului de contestație tranzacție completat  este obligatorie pentru înregistrarea și procesarea cererii.

 

Contestatie tranzactie recunoscuta/autorizata - descarca in format .doc sau .pdf

Contestatie tranzactie nerecunoscuta/neautorizata - descarca in format .doc sau .pdf

Descarcati si completati contestatia, apoi anexati documentul folosind optiunea de mai jos

Numai un singur fișier.
Limită 128 MB.
Tipuri permise: pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods, png, jpeg, jpg.